CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

četrtek, 29. maj 2008

Kaj je bolje?

Delati po pameti in razumu ...

ali poslušati srce?

29 × ste rekl...:

just..me pravi ...

Včasih eno včasih drugo...če je pa oseba prava pa kr srce :)...
...kak dolgo si pa pisala to dolgo objavo?..

zuti8 pravi ...

hahaha..ira kak pa veš če je prava oseba ??

* Ester pravi ...

"Kdor ne reskira, ne profitira", tko pravjo. Samo ... Verjetno tud odvisno od situacije. :|

just..me pravi ...

Ja enostavno veš da je to to...sam ne mene vprašat, ker tega še nevem...=)

* Ester pravi ...

hehe:)

zuti8 pravi ...

LoooL...mah ja vse to ok in kocka i to al.. včasih je preveč na izgubi ko pa lahk dobiš...

just..me pravi ...

to je tud res ja..

* Ester pravi ...

hja..lahk da ti tud pamet "dela" malo narobe..pol je pa bolš poslušat srce :D

zuti8 pravi ...

ha ha ha... sj ira a ti sploh kj zastopš?

just..me pravi ...

Zdej sta me čist do konca zmedla...bo treba probat, pa bom pol razumela =)

* Ester pravi ...

Sej bolš da ne zastopiš. =D

zuti8 pravi ...

hahaha:D

just..me pravi ...

Eta le kaj skrivaš?..spet..

* Ester pravi ...

a jst?:O nč. =)

just..me pravi ...

upam da res..Sej za Kristjana že vsi vemo, a veš?..tko da..

* Ester pravi ...

hjo..naj bo, kak ti rečeš..sej sam jst vem kaj je res :P

zuti8 pravi ...

pa jesz :P... ira sj ti bi reko.. maš "prav". Zdj si pa razlagi kak češ:D

* Ester pravi ...

pa ti :)
ok, zdej pa dost ... čist smo zašli.

just..me pravi ...

ja in? Je preveč zanimivo, da bi zdej odnehala. Igor ti veš ka je res? A ne govoriš resnice oz. mi je nisi povedal? Maščevanje bo sladko, brez skrbi.

* Ester pravi ...

A nima on nekega materiala? :|

just..me pravi ...

Sam lepo vprašam...nisem napeljevala na --?--[nekaj]...tako da...nevem v čem je problem...sicer pa...sem izdala kaj slučajno? Mislim da ne....sam te komentarji so pa zanimivi..=)

just..me pravi ...

a ne bo več nič komentarjev?

* Ester pravi ...

Če me že izivaš :D

Nisi napeljevala ... Sploh pa, kaj bi izdala? Če ne veš. :P

just..me pravi ...

No...prosim lepo...nevem kaj je bil potreben tisti tvoj komentar..

Sicer pa lahk poveš pa bom vedla..pa bom enkrat za vedno vtihnla..vsaj s kakimi čudnimi stavki..

* Ester pravi ...

Hahahaha:) A da ti povem?
Uf, pol bi ti bla tiho ja. :) :)

zuti8 pravi ...

lool..namest da tolko komentirate lahk kaka objava pade

just..me pravi ...

Se strinjam....ampak komentiranje je zanimivo...sploh če se tolk zaplete..Ne, Eta?

MajaW pravi ...

No, da še js se mal oglasim tle :)

Pamet & razum + srce = nemogoča kombinacija ;)
Ponavad je tak, tak da se kr obrači na to :) Rajš izber tadrugo, je bolj pristno :)

zuti8 pravi ...

hja... Maja... maš bol ko ne praf al če zajebeš te pa tepe... :D