CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

ponedeljek, 9. junij 2008

Kura ali jajce?

Zasledila sem sledeče vprašanje: Kaj je bilo prej - kura ali jajce? Vse skupaj mi je dalo misliti. Če gledamo iz verskega vidika: Bog je ustvaril vse - naravo, človeka, živali, svetlobo, ... Torej, je bila najprej kura, ki je znesla jajce in potem so se stvari razvijale naprej. Vendar če gledamo iz evolucijskega vidika - naj bi bilo jajce najprej. Določena žival, prednik kure je zvalila jajce in to je mutiralo, se je spreminilo. In tako se je izvalila prva kokoš. A ni mi dalo misliti samo to vprašanje. Tudi naprimer: Če sta bila prva človeka Adam in Eva in sta imela sinova Abela in Kajna (popravite me, če se motim) - od kod potem njuni ženi, da se je lahko človeštvo razvijalo naprej? Edino v primeru incesta (spolni odnosi med najožjima (krvnima) sorodnikom). Ali še kako drugače? (Če na stvar, razvoj človeštva pogledamo iz verskega vidika.)

Zanima me vaše razmišlanje o zgornjih vprašanjih, ki so BREZ pravilenga odgovora. :)

6 × ste rekl...:

just..me pravi ...

Ti si pa zlo strokovna...sam si mi pa dala za razmišljat...Kaj je blo prej? Jst sem bol za evolucijski vidik, tko da jajce. Na to vprašanje od kod Abelu in Kajnu ženi sem se pa že tud jst vprašala...mislim da ni šlo za incest, tko da....nevem kaj nam ostane..ne verovat v to? Al si pa to razlagat kot nek čudež?

zuti8 pravi ...

de de de... prosim lepu.. to je pač župnik reko ko je blo preveč belga v krvi... ne mi zde tle neki Bog je vse praf in z razlogom naštimau.. i če je za vse razlog je tut za to da je italija zgubla nes 3:0 to pomeni da je razlog da bojo zdej spet začel praf špilat. I tak vam je tu. zde ka je blo prej je bv govorit ker se ne more vedit. Bog živi vječno i niko drugi;)

Anonimni pravi ...

so neke stvari ki jih ni dobro vedet, če si svet predstavljate kot neki sistem, je že sam svet čudež, vse ostalo je pa nekaj več kot čudež, no MI, VI, VSI pa ta čudež izkoriščamo in nevemo in milsim da tudi ne bomo zvedeli kaj nas čaka jutri ali pa dan po jutrišnjem :)
upam da mi ne zamerite na temle komentarju, to je samo moje razmišlanje....;)
LP

Anonimni pravi ...

tu je lih tak. ko bi se prašo.,
ka je prej kravca al štalca??
definitvno kravca, ka pa boš z štalo, če enimaš krave..

zuti8 pravi ...

hehe...in anonimneži kaki podpis? no to je res da izkoriščamo tako imenovane "čudeže" ampak veslesile delajo kar hočejo ker jih ne moremo zaustavit..

Anonimni pravi ...

CAMPIONI DLE MONDO