CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

nedelja, 18. maj 2008

Želje-cilji I

Vsi imamo v življenju in čez življenje nekakšne želje,cilje. Največkrat so to po uspehu v tej ali drugi dejavnosti ali izobrazbi. Ampak ali so želje isto kot cilji? Moje mnenje je ne. Želja je lahko po (več) denarju, (večjo) hišo, (boljši) avto, moč in slavo? Ali nam te želje izpolnijo tudi cilje? Vsak ima željo in vsak bi rad včasih bil Beckham ko po pet let igranja dobi 250 mio €. Ampak ali takšnim ljudem te želje zadovoljijo mir, srečo, varnost... In kaj bi le z toliko denarja. Res je da ni težko zapraviti ampak ko pogledamo okoli sebe si mislimo je bogatejših in je žejnih okoli nas. In vse postane jasno da imamo vse kar potrebujemo. Zato imamo cilje.Cilji so večji in manjši. In kaj je cilj? Mislim, da je to nekaj kar si zapičiš v glavo in hočeš doseči in ko le to dosežeš si zadovoljen.To se mi zdi bistveno. Potem si pa postaviš take cilje, kjer se ti zdi, da se lahko dobro gibaš in počutiš, in hkrati od tega živiš. Ampak ko nekaj narediš dosežeš se vse še lahko zveča, kar sploh ni slabo. In še ali je cilj za nekoga ki ti na izgled ni nekaj posebnega je optimističen cilj smešen? Nekateri otroci, skoraj povsod po svetu, jim je cilj, da iz dneva v dan preživijo in dobijo toliko da lahko prehranijo brate in sestre ali pa še starše. Jasz zdaj več ali manj povezujem to z nogometom saj to je moj edini cilj.
"Veste vi sploh kaj je pritisk? Pritisk je ko mora otrok vsak dan skrbeti, da njegova družina preživi. V nogometu pritiska NI!" Jose Mourinho
Popolnoma se strinjam. In ker mene zgrabi da bi se razpisal in ko začnem pisat me hitro mine recimo tako kot zdaj bom recimo zaključil prvi del. Drugi bo pa prišel.. ko me zgrabi ;)
Piss ya zuti VIII (8)
Lahku nuč

1 × ste rekl...:

zuti8 pravi ...

Noben nč ne komentira Hm... dobr bomo pa manj objavlal že tko nč zdj pa še bol nč :P