CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

ponedeljek, 18. avgust 2008

Vse naj naj!

Pred dvemi dnevi, točneje 16.8.1988 se je rodil moj boter Marko. Vse najboljše tebi zdravja sreče pa pameti. Včeraj, 17.8 je bil rojstni dan mojega bivšega učitelja iz GŠ(glasbene šole) Daniel Ivša. Tudi pri tem primeru mu želimo vse najboljše, čim več razmiganih prstov pr harmoniki in vse kar si sami želite.

(kume sve najbolje ;)

(na desni je on :)

DANES, 18.8, pred neč več neč manj 43 leti se je pa rodila moja SVETINJA. Takrat je na svet prijokalo bitje z imenom Renata. Danes je (ponosna?) mamica mene(tudi Ktje in Boštjana čeprav ne krvna) (H) (jes ponosen nanjo). Vse najboljše draga mamica, zdravja, sreče in uspehov pa še enkrat tulko pa še pu pa bo tu to.

Mami, Imeti te zelo rad!

Piss ya zuti8

Lahku nuč

9 × ste rekl...:

* Ester pravi ...

Vse najboljše vsem!! :)

*do 29. me ni, čofotam na Pagu*

Bαяč* pravi ...

Želim vse naj naj.

Js mam tut dans brzdei :P

zuti8 pravi ...

aja?
vse najboljšeeee barbika a.k.a. špangica :D
ti kr čofotaj etika

Anonimni pravi ...

vsem ki ste praznovali ali praznujete, vse najboljše
:)
fsm*

Bαяč* pravi ...

Sam res ne odnehate s to špangico :D
Huala :)

мαяυšα pravi ...

vse naj naj..:D..končno nova objava..:D:D

zuti8 pravi ...

:D končno ja :D pa ne mormo odnehat z špangicooo:D

Bαяč* pravi ...

Pa zaka ne? :D Ka ne morte neč nouga izumt? Jao jao ;D

Špela* pravi ...

mami od Žutija use nai nai (mal z zamudo) =P
drgač pa dobr post=)
čauu bauu