CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

sobota, 30. avgust 2008

Par besed

Kako (pre)hitro je minilo. Ta čas ko nimaš šole. Konec je. Odhajam v Ljubljano in kaj naj rečem, nevem kaj me čaka. Upam, da bo dobro, da bom našel še kje kakega norca takega ko smo bli mi v Ošoli. Upam, da bom nekak spelal ta štiri leta. Nevem kaj naj napišem razen tega da je to, to. Pisanje bloga bo približno 8× na mesec. To so predvidani vikendi.
De Integra
Piss ya (fazanček) zuti8
lahku nuč

13 × ste rekl...:

Anamaria Hotko pravi ...

I'll miss you...*

* Ester pravi ...

The end :(

Anonimni pravi ...

I miss you :(


rTM*

Anonimni pravi ...

ah dei xD, sql ti bo tk tk...sam intrnat...=D=D=D...bbai (ps. brezvani nimate pojma o fuzbali, snuč sm mislu da bo kak bulši rezultat ampk ok, čestitke vseeno)

кαтנα ♥ pravi ...

ee dont worry 2 much .. :D bomo užival mi ! (: see ya*

Anonimni pravi ...

dei mrš ''katja''

zuti8 pravi ...

ah, za brezvico je dober rezultat biu čeprav se da več, pogrešal bom Bizeljsko, bresce in vas dobre ljudi osebe. vete keri ste v tem krogu ko jih mam rad ;)

кαтנα ♥ pravi ...

dei mrš "anonimni" !! :D

Anonimni pravi ...

js sm tut med temi ko jih maš rad?

Bαяč* pravi ...

Čeprav z zamudo, lepo se mei :)

Ka mene maš tut rad?(A)

Bαяč* pravi ...

Aijaaaa.pa u soboto sma se vidla.Čeprau na pou minute.Al kj dle? :D

Anonimni pravi ...

pa mene? :P
by by

zuti8 pravi ...

podpište seee pa drgač vejo usi katere mam rad in sem vas pogrešal vas pogrešam in pogrešal bom... :D