CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

četrtek, 30. avgust 2007

TEKMA

Dobro jutro usem skupaj! Ja tako je to prelepo življenje(če si ga vzameš kot lepo).No tako bom začel: okoli 12 sem zvedel da je skoraj nemogoče da grem na tekmo.Kasneje zvem da so karte samo bi blo treba jet po njih.Nato pa da noben žiu nima cajta da gre po 2 KARTE!!Tako sm zvedo da bo po vsej verjetnosti šeu samo brat z pančotom in rudijem(ni važno keri).In pač sm se pomiril.Nato pa dobim klic okoli tretje ure popoldan,"buraz ki si?Ka delaš? "js lepo use odgovorim ko naenkrat mi pove da se po avtocesti pela 180km/h.Js prečudeno uprašam zakaj? sledi odgovor, da naj sem ob petih zrihtan in u brescah da grem na tekmo. Ena dobra novica, tak d sem se začel psihično pripravlat da bom tolažiu te tri osebce ko bo dinamo zgubu. Ja no pač napočo trenutek za odhod in lepo se odpravli proti maksimirju.Morem pohvalt (čeprav sem kontra dinama)da je bilo vzdušje tapravo.Namesto 37.000 gledalcev kolko jih uradno lahko gre jih je bilo okoli 46.000!! Hvala bogi ka brat pozna ene ljudi keri so kr pomebni. Stadion poln do zadnjega vogala mi smo pršli na VIP stran na zahodu in lepo imeli sedeže ko so usi drugi samo gledal in stal.ja no tako se je začela tekma in kmalu je ceu stadion utišal DIEGOOOO!! Nato z malo sreče Vukojevič zadene mrežo Werderja. proti 40 minut še enkrat utišanje stadiona ko se je žoga odbila od švabe Kocha in mislim da je Naldo zadel.Proti koncu polčasa je biu še en penal ki ga je Modrič zadel.Tako so šli v garderobe z 2:2.Drugi polčas je Dinamo sprobaval ampak Werder je en razred več in stem se morj purgerčki pomirit.tako da konči rezultat 2:3 ko je še enkrat zadel DIEGO. No tako smo šli lepo domov.

2 × ste rekl...:

K€VłN pravi ...

Alo care, lep opis tekme, kk se ti da??????? Aja pa Sanogo je dal gol ne Naldo :):):), ajde mej se, se slišmo!!

K€VłN pravi ...

aja pa poklič me kdaj se začne turnir... ayde peace brother :)