CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

četrtek, 23. avgust 2007

S kom (sm živo) živim

Ja danes ko se je najbolj mudilo in ko je bilo največ dela okrog drv se je moja preljuba sekica vpotla na svoje dogodivščine z najstarejšim bratom ko sta bla še šmrkuvca.Enega bom bolj podrobno opiso druge pa sam omeno kot recimo razbita špeglca na avtu. Ja norca ni kej. Po največjem bregi sta se na enem picikli spistila in ewo ga...špeglca na tleh. (pr men smeh ni neho)Nato druga zgodbica: moja sekica in buraz sta se neki menla ko je pršo mimod balonov jožek. Pominal so se o...(neve se kaj)in naenkrat tema ka ti veš Katja, punce pojma nimate,blabla, ewo ga moja sekica brez živcov prijela za prvi kolek in bum po nogah(moj brat gleda,je na sestrini strani nato pa reče Katja nehaj,nehaj! sestrica odvrne, bod tih al pa še tebe!)ja moja sestrica je bla glavna brez živcov poredna agresivna pač neki čudnega (hehe đouk). Veliko stvari mi je povedala tak da si sploh nism use zapomno sam taglavno;).V šoli kot običajno Katica ni hotla neki jest in so jo vičitlce silile da poje(napaka mihelce).Katja se dvigne, in zaupije:"če me bote še silili z hrano bom poklicala očija in bo prneso puško pa vas vse postrelo(kakih ni mela kr sram me je al kaj češ). AND THE BEST OF THE BEST(al kak se napiše)! V 3. razredu OŠ je biu en poreden faček(Katjin sošolc).Majali so se mu prvi zobeki in pač kaj mislite ka SE ZGODILO? Tisto kri je cuzlo in pluval po razredi. Seveda spet napaka malega ker je prišel do Katje in ji plunil na mizo mende največji plunk.AKCIJA! Katja ustane začneta se lovit ampak katja spretnejša in ga vlovi za vrat obrne in bum po gofli! nekaj je žulil v ustah in nato je sledil plunek od zobov. P.S. Nauk teh zgodbic ne se zajebavat z takimi ljudmi[sej vem da se vam smilim al kaj naj;)

2 × ste rekl...:

K€VłN pravi ...

Ufff, maš pa poredno sestro :),
pa si zato ti bolj ''pridn'' !! :)
Ajde care uživi!!

K€VłN pravi ...

Ufff, maš pa poredno sestro :),
pa si zato ti bolj ''pridn'' !! :)
Ajde care uživi!!