CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

sobota, 25. avgust 2007

Bedene dan

Ja učer se mi glih ni dalo pisat saj sem se moral zbudit za jutranji trening. Pa bom danes za učeri;). no blo je tko bol...vredi je blo pravzaprav. Eni so bli pač jezni in smo jih motli pa smo eni hotli pobegnit domov.Nato je brez uspeha prišel A.D.D. po mene da bi šeu nazaj ampak kako sem reko brez uspeha.Nato pa še en M.B.ki mu je po namučenih 45min uspelo nagovorit in nekako sem prišel nazaj do rojstnega dneva.Med tem časom sta se vezala moj preljubi bratranec A.D.D. ter I.I.(saj nekaterim gre u ljubezni).tako so se bližale nočne ure.Pili ga nismo nič razn liter, dva, tri, se ne vpotim. In prišla je ideja da gremo na igrišče nogomet. (use je seveda zmagala moja ekipa)Seveda ko smo bli veseli smo kričali malo se kregali itd. in zdej vem da se sploh ne rabmo čudit zakaj je eno vzgojiteljica nam ugasnila reflektorje!!Mislim da bi bilo to use sej že mal nakadam;). P.S. A.D. in I.I. sretno vam bilo

0 × ste rekl...: