CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

nedelja, 26. avgust 2007

Lovska tekma

Dan se mi je začel v brescah, ker sem prespal pri bratu(pravzaprav pr njegovi punci).Nato je sledilo da se zapeljamo domov, ter obiščemo lovki dom kjer je bila tekma.Bilo je zelo vredu, ispustimo drobljenje glinastih golobov.Moj brat je biu 5. oči pa 6..In zdaj se sprašujete kje sem jas? Tdui jas sem nastopal ampak ne v streljanju na glinaste golobe ampak streljanje z zračno puško. Začel sem brez zadetka u tarčo. Nato pa podvigi:8,14,18 in zmagovalnih 24 z eno desetko. Tako sem biu presrečen še bolj pa oči ki mu je streljanje užitek, tako kot recimo meni nogomet. Nevem ali sem srečen ker sem biu prvi ali zaradi sreče očeta? Sej uglavnem ni važno važno je da se posljavljam in da hitim spat ker sem zmatran ko konj. , , , , P.S.:Malo sem še vedno jezen na brata saj je 4× zapored streljal 9/10 če bi mal se potrudo in 2×zadel zadnjega bi imeu rezultat 10/10, 10/10, 10/10, 9/10, 9/10 ali kaj češ malo bo moral trenirat niso usi talenti tko ko js ko zmagam z zlo malimi iskušnjami. LAHKO NOČ

0 × ste rekl...: