CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

ponedeljek, 28. julij 2008

Nacionalist?

Velikokrat me zmoti oz. slišim kaj vprek medijev in podobno ko nekoga "popluvajo" zaradi ZGODOVINSKIH dejstev, nacionalnosti, domoljubnosti(nacionalističnega razmišlanja), vere, barve kože, ali po rasi. Zakaj? Nevem. Na tem svetu se ne bi smeli deliti oz. omejevati. Še na kontinente ne. Zakaj? Ker smo vsi en ******* NAROD. VSI ISTI. Invalid ali bogat ali reven. ISTI.
Primer: Zakaj bi svojcem umrlih na HE dali po 30.000 €? Kaj če bi jaz bil v tem čolnu pa še bratranc pa Bizjak ali bilo kdo (primeri). Bi bilo takrat kaj nam dano oz. našim svojcem.? MIslim da ne oz. zelo težko. Zakaj bi se delili na sloje prebivalstva? Sej včasih res nam kaj iz ust odleti ampak stalno isto neki popluvat... Ni fer nit ni razloga. Živimo v demokraciji ali pač? Torej vsak ima lahko svojo vizijo življenja, svoje javno mnenje (razen žalitev in podobno). Gre se o stvari zakaj bit dobro nacionalist? Sam Zmago Plemeniti Jelinčič pravi, če ne maraš sebe ne moreš tudi druge. DA. Strinjam se. Ampak spet v normalni meji. Sej nič ni slabega če rečemo MI smo najboljši. Ne pa vi (primer) Judi ste pa živali. Nima smisla. Da se vrnem nazaj kar sem glavno hotel povedat. Sem nacionalist oz. domoljub. Sem SLOVENEC. In mam rad Slovenijo. Ampak sem tudi iz primarnih razlogov lahko nacionalist zaradi druge države. Zakaj pa ne? Jelinčič ima tudi RAD HRVAŠKI narod POLITIKE pa resda nima rad. Nit nima razloga zakaj bi jo imel. Nimam niti jas rad politike nit na eni strani nit na drugi. Razen njega čeprav ma včasih svoje izpade. Zakaj Hrvaška. Zato ker imam te krvi. Ni me sram. Zakaj bi me pa bilo? Je biti nemogoče Nacionalist dveh držav? Po mojem mnenju ne. Saj a ni bilo to vse eno država? Tedanja Jugoslavija? Mislim da nobenmu ni bilo hudo za časa Tita? Ali pač?
Časi se spreminjajo tako tudi mi. Enostavno sem nacionalist obeh držav. Saj imam dodatni razlog bit za hrvaško stran. Za mamo se vedno ve in je višje rangirana kot oče. In zato po moji mamini strani sem tut nacionalist Hrvat. Imaš zato kaj proti men? Imej tvoja stvar ampak nimaš posebnega razloga. Pluvanje po tako rečenih "Ustaših" mi tut parajo živce. A danes še živijo Ustaši? Mislim da ne oz. so izjeme. Sej če so Hrvati Ustaši smo recimo mi Partizani, Italijani so tudi nacisti vprek Musollinija, Nemci normalno vprek Hitlerja, Srbi Četniki in, da ne naštevama zgodovinskih ideologij. TUDI Partizani niso bili boljši od Ustašov in Četnikov. Saj so vsi pobijali. In ubijati ljudje nima pozitivne strani. To kar pa ljudje mislite o Hrvatih, da so tak "hudičev" narod, se pa motite do Božje volje. Nevem kak lahko kakšen Bizelanc pravi, da so... nekaj pač, a več ali manj belo vino smo vozili v Zagreb ker oni majo rajši belo vino kot črno. Ne rečem, da so vsi tam vozili ali pač podobno sodelovali ampak sovražli se niso. Moj oče neglede na to kaj ima za ženo je čisti nacionalist Slovenije. In je zelo ponosen ker je Slovenc in vse, ampak nima pa NIČ proti nobenmu človeku. Dopade se mi to. Zakaj so neki ljudje tko.. ne dati si nekaj v glavo. Puste politiko in politične strani. Nevem za kaj bi se sovražli. Ne rečem da se moramo ljubit, ker se ne rabmo, "pljuvat" en po drugmu pa spet je brez razloga. Zaradi nogometa se tudi ne rabmo pljuvat. Pač nekdo mora biti boljši. Zato pa imamo Kozmusa. In še koga. Ampak nogomet nas združuje. Mislim da SP in EP najbolj vleče ljudi skupaj, da se veselijo navijajo. Fala Bogu. No počasi bo dosti bomo videli kaj bo bilo čez čas.
Piss ya zuti8
lahku nuč

16 × ste rekl...:

* Ester pravi ...

Navijaj za svoje, imej svoje mnenje in ga tudi na lep način izrazi, ne pa pljuvat po drugih. Kaj bi pa bilo, če bi se vsi imeli radi, vsi navijali za eno moštvo, etc. Bog ne daj! Samo ljudje, ne pluvat po drugih no.
Naj un navija za svoje; Hrvate, Italijane, Nemce, Poljake, kogarkoli in naj NE bo zaradi tega popljuvan iz vseh koncev in krajev.
Je pa res, da obstaja tudi tista zafrkancija: "Lej ga, makaronarja". (in podobno) Dokler so stvari v mejah normale, gre. ;)

Anonimni pravi ...

and kua pomeni ''makaronarja''??!?!?!

zuti8 pravi ...

Iz kod so testenine? oz. Makaroni so najbolj znani saj men iz testenin pa špageti? iz Italije to pomen da rečeš enmu ko ga poznaš pa mal pohecaš ka zdej makaronar k navija recimo za Cannavara pa Italijo. :D bravo Ester dobro si rekla

* Ester pravi ...

Ja. Tisti, kateri navija za Italijane, je ponavadi makaronar.

Laura* pravi ...

Anonimni..Vemo, da si u 1. razredu.:)

Anonimni pravi ...

haha

Anonimni pravi ...

makaroni, in špagete so zakon.-.-
FORZAA AZZURRI

Anonimni pravi ...

glede pa na ta post, pa sam tu..
hrvateki majo nas slovence za pod "neč"--pridejo oni k nam, nič ne razumejo.NOČEJO..
če bom šou p ajez dol, pa se bom trudo, oni se p aše trudjo ne..
banda hrvaškaa..


slovenijaaa

Anonimni pravi ...

gvoorit naš slovenščino,
in obratno sem mislo,,

Anonimni pravi ...

jah, sam jez jim vračam,. milo za drago..me en hrvat u lj prašu,
"dečko; kako da dodjem do klinačkiga centra"??..
..pa sem ga prot zaporom poslau..


p,s,. nisem kao razumel kaj bi rad..

srečno usem

* Ester pravi ...

Makaroni in špageti so res zakon. Mišljeno kot hrana :)
Drugače pa, trigi glede tega se pa popolnoma strinjam s tabo.
Ko gremo mi na morje na Hrvaško ali pa samo k njim v trgovine, se vedno trudimo govorit po njihovo. Ko je pa situacija obratna, ko so oni pri nas, pa nikoli ne vidim nobenega Hrvata, da bi se vsaj malo potrudil kej skupi spravit v slovenščini. Če lahko mi, bi tudi oni lahko

zuti8 pravi ...

Trigi vredi je ampak nimaš prav z tem da majo oni nas pod "nič"... drugače je pa res da se ne trudijo govorit, zastopijo pa. Tako da drugič govori ti slovensko on po svoje pa je. Pa še to: Na vsaki strani se najdejo budale. tako kot pri nas tako pri njim tako pri sudancih. Zaradi izjem pa je smešno drugih metat v isti koš.

Anonimni pravi ...

nice post, je kar zadeu žebljiček na glaviček xD. lp

Anonimni pravi ...

Ja itak navijaj za Hrvate! Ti navijaj za njih , medtem k oni Slovensko zemljo kradejo!


Pa ne, da sem nek rasist, diskriminacija pa to... Nekateri Hrvati so prav dobri ljudje, ampak vseeno se zaradi narodne zavednosti ne odločim, da bi navijal za njih...

KODER HODIL BOŠ Z NJIM, VEDI, DA SI, LE SLOVENSKEGA NARODA SIN!!!

Anonimni pravi ...

Ja pa še to, če si v Sloveniji govori Slovensko ali pa Angleško!!! Če si turist... Slovenski trgovci nebi smel Hrvatov obravnavat nič drugače kot običajne tujce... Govori Angleško ali pa Slovensko...


Jz se vedno potrudim na Hrvaškem, Hrvaško govorit ker je pač to po bontonu in se spodobi... Ampak to se spodobi in za Slovence in za Hrvate ne le za prve...

zuti8 pravi ...

se popolnoma strinjam. Saj nema veze če greš na obalo nekam pa slovensko rečeš češ to pa to te bojo zastopli ne bojo se pa menli slovensko, ti pa tut ne rabiš :) itq se brez veze ment tut kak anglež je bol prflikjen ko vsi mi skep, k smo pa sosedje bi pa bli lahk prav sosedje sam politika pa dela svoje to pa valda vsi vemo