CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

sreda, 9. julij 2008

Tišina

Tik tak

Brrrrm
DUM!
Brrrrm
Bzzzzz
Tik tak
DUM!
Tik tak
Zraven slišim še zvok televizije, pogovore sosedov, ... Odkrijem se, se obrnem "poprek" po celotni postelji, na koncu imam že glavo skoraj na tleh. Ne, ob vsem tem ne morem nazaj zaspat. Pa tako obožujem spanje! Po polurnem premetavanju odidem pred TV in kaj vidim? Tom in Jerry. Jeeej. :) Me je pa zato ob pol 11ih pobralo za dve urci.
Ah, doma je lepše. <3 Bolj tiho.

6 × ste rekl...:

* Ester pravi ...

Arrr, moji živci. Kak se nardi jeb*ni odstavek?!!
(mimogrede, enter znam pritisnit) :|

zuti8 pravi ...

večkrat pitisni
pa gor ko maš ko pišeš maš tiste črte ko v wordu desno na sredino al pa levo :D pa klikn neki

Laura* pravi ...

Dobr, nasvet. Igor.:)

just..me pravi ...

Ti bom še enkrat razložla.. rabiš mogoč tutorial s slikami? Da vem če jih moram nardit. Drugače maš pa itak po mojem vse v Help-u sam brat je treba.=)

Pa vso srečo drugič.

zuti8 pravi ...

sam čudo eno ko eta piše jo komentov kr nekaj pr men pa sam vidiš 0,0,0,0 :D

* Ester pravi ...

Postavi kakšno vprašanje ;)
Sej če me ne bi je*al odstavki, bi vrjetno blo tud nula :D