CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torek, 4. december 2007

Te dnevi

Moj dragi(pod palcem debel)Miklavž

Letošnje leto sem bil še kako priden.Celo 3× v leto sem pospravil sobo, 2× posesau avto, prah na prste debel obrisal, čez okno boš pa spet vido kje je moja polica oz. neka papuča. Tam lahko pustiš naslednje:
1. Nekaj zanimivega, na oko zabavnega,na uho tihega, na pogled velikega in na ceni dolgega.
2. Nekaj kar še nisem dobil.
3. Nekaj kar mi bo prišlo prav in tudi se ne more iztrebiti v parih urah.
4. Nekaj kaj ne bi mogel dat drugemu sposodit pokazat...
5. Nekaj kaj bi imel samo jaz moja soba in mogoč še kak kotiček.
6. Lahko pa tudi naravnost zaviješ do športne trgovine in mi kupiš uradno žogo s katero bodo brcali na EURO 2008, pa čeprav še ni v prodaji.
Imaš na izbiro...ta zadnja se ti ne bo splačala;)
Prvih pet pa ti najdi ;)
Srečen, vesel, in čim srečnejši letošnji Miklavž. Božiček pa še pride;)

2 × ste rekl...:

Anamaria Hotko pravi ...

uuu..Igi je napisu post,ki mi ga oblubla že....amm...men se zdi da 4 dni...končno sem dočakala da je napisu neki =)

zuti8 pravi ...

ja ja pa še pride;) sam za vas:P:)