CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

četrtek, 20. december 2007

Kutija

Letošnje leto gre proti koncu. Tako tudi ko pride mesec December se v Zagrebu odvija turnir "Kutija Šibica".Turnir ki se odvija že od leta 1970 je ostal še danes in velja kot največji turnir na Hrvaškem. Vsako leto pridejo nogometne zvezde malega in velikega nogometa sem igrat. Ekipe so precej iz Hrvaške čeprav je tudi nekaj slovenskih, bosanskih in srbskih. Letos igrajo pod imenom Interšport Ljubljana, in so kar precej uspešni. Danes sem samo hotel reči da ta turnir je res enkraten in ga vsako leto obiščem saj enkrat. Danes sem gledal dvoboj Prosikito&Kalimero vs. Transport Split. Zmagala je ekipa Prosikita z izzidom 3:1. V tej ekipi igrajo "bivše" zvezde: Boban, Prosinečki, Komljenovič, Jurčevič, S. Marič. Igrajo kot veterani čeprav Prosinečki igra še za Promotionplay.com in ima vlogo trenerja in igralca. Človek preprosto obožuje nogomet in ni leta, da ne bi igral. No toliko o tem. Ko bo kaj zanimivega za pisat napišem;)

2 × ste rekl...:

Dejan pravi ...

sam za informacijo... niso intersport edini slovenci...
orlica pišece je prilezla do 2. kroga in izgubil proti lanskim prvakom agrokur.

so pa še fantje iz šentjerneja, oz. pol mnk sevnica

zuti8 pravi ...

nič bati vem jaz to...pa ni agrokur ampak agrokor pa ni orlica pišece ampak.. konjeništvo krainer orlica slovenija neki takga..matej šekoranja schex je igral pa tt poznam jaz ta turnir zelo dobro drugače pa fala