CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

petek, 14. december 2007

SmS

Prihajajo dnevi ko bodo dobri možje obdarjevali pridne otroke pa še kake izjemice. In tako jaz preživljam današnji dan po vsem normalno, veni je vse lepo belo in dobil sms. To so res redki sms-i ko jih jaz dobil in moj K610 in zato sem bil prepričan da nekaj pametnega. Gremo pogledat. Pošiljatelj znana osebca, začetek sms-a prestrahujoč. Ves čas sem si mislil ko bo minila 3. vrstica da pride neki smeško(:D) in mi bo rekel: "kak si hecam te", ta strahujoč sms se pa nadaljuje. Jaz ves prepričan v nekaj kar nebi vedo kar sem storil. Hvala bogu in Mariji Tereziji ker so uveljavljali šole da sem se naučil brati in po vsem tudi hitro. Tako jaz prihajam tistem bistvu ZAKAJ vse to. In seveda vse nakladanje da tisto, ono, je prišla vrstica smeha.

SMS pa glasi:

"Saj ne morem verjeti,da sem to morala zvedeti!A veš kaj si mi naredil?Zmeraj sem mislila, da si iskren in da se s teboj lahko pogovorim o vsem!A veš kako si me užalil!Nočem da mi pišeš,da me kličeš..Kaj si sploh zamišljaš?S tako skrivnjostjo res ne bi mogla živeti...Res si me razočaral. Lahko bi mi brez problema rekel, da si po nesreči povozil Dedka Mraza!! Ha,Ha,Ha"

In kaj naj še sploh človek reče razen da pokliče osebo ji veliko tega pove in se še malo nasmeje?

3 × ste rekl...:

MajaW pravi ...

Kruto :D

.*.ZaGi.*. pravi ...

o...ja lejga prit ne(ko si reku da bi eno rad spoznau)!No sestavo sm eno pesmco sam za tebe(sam ko jo boš pel moreš repat če ne bo drek)uživi! :

Prit,
pa pokaž rit,
prim eno za roko
pa pojta neki spit,
pol jo nategn da bo rekla
''O,šit!'',
nato se gre vmit,
pa prdne pa reče da je
jedla kraški pršut Mip,
(pa ti rečeš)Stara,pa sej je vse uredu,
tut jst ko sm biu mali sm to delu,
aja,nism vedla,
a ta krtačka je še vedno vsrana ko sm se na njo usedla,
''o fuuj'' rečeš in se na tla pomeečeš,
pa gleda krtačko da bi človek reku da je zabit,
pa ji rečeš ''Ma vtakn si jo vrit!!''
...................................
The End...ja hvala za aplauz...hehe..nč grem jst..fsm
čafči bafči mačfi tafči

Lp
Zagi

zuti8 pravi ...

Ja maja res kruto:D Zaghy ti si enostavno en mali Zaghy carhy:D ajde uživte