CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

petek, 12. september 2008

WuuuuHuuu

Alo folk. Zopet vikend,petek. Spet doma bi rekel Mario:) Tak sm supr volje ne glede na vse... Ne bomo o negativcih. Vglavnem spet doma. Baš super. V sredo, četrtek in petek so bli super dnevi, zakaj? V sredo smo zmagal Slovake z 2:1 in odšpilal so vrhunsko, vsaka čast (lahk bi še kerga zabil ampak ok(hrvati so zgubil ja, walcot je meu svoj dan:)v četrtek sem zvedel da grem drugi petek in soboto v Italijo na Alpe-adria turnir(zbran sem med 14 v Šiški:P) danes sem pa že doma. In res super. Jutri popoldne sem na tekmi v Mariboru al nekje tam. V nedeljo piknem nazaj v LJ (faaaaq). Vglavnem carsko. Nevem kak ampak dobro. No morem rečt da se okolje spreminja. Vedno me nekaj preseneti več ali manj v dobro. Pa še nasmejem se da ne Bizič dela že take bedarije pa da je šou prešno nedelo k maši na Sv. Gore. Čudeži se res dogajajo. Vglavnem Lahku nuč!!!

1 × ste rekl...:

Sončeq* pravi ...

Lepo, lepo....Ja žal mi je edin za hrvate k so zgubil ampak ok sei so še druge tekme...Lepo je pridit domov ne?
ajd fsm. čaw