CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

četrtek, 11. september 2008

Od mene ni bilo niti glasu že dober mesec. Dogajalo veliko, največji 2 stvari pa sta bili te, da sem bila na morju in sem zdaj v gimnaziji v Brežicah. Fazančki iz 1.c :) Sošolci kul, razrednik je Šet, zaenkrat deluje čisto uredu, smešen je. :)

Kaj je v enem mesecu novega? Marsikaj. Vesela sem, da sem z nekaterimi osebami pristala v istem razredu, po enem mesecu predaha sem spet sedla za bobne, v četrtek grem prvič na pouk klavirja. S citrarskim orkestrom smo prejšnji vikend bili v Radencih(?) ob Kolpi. Bilo je visoko nad pričakovanji. Šli smo na rafting, dobila pa sem veliko željo, da se drugo leto z družino odpravimo na Sočo. Tam naj bi bila voda bolj mrzla, brzice drugačne - več adrenalina bi bilo v krvi. Bomo videli. :) Prijelo me je tudi, da bi doma sama sedla pred računalnik s kitaro in se s pomočjo interneta naučila malo igrati. Glede tega ... bom še videla. Dobila sem povabilo, da grem igrat v Na muč. Mika me zelo, vendar ... nimam časa. Mogoče potem, ko bom sfurala s šolo, klavirjem in z vsem ostalim. To bi bilo glede glasbe verjetno vse. :)
Aja, na morju (Pag, Novalja: oboje) sem šla na potaplanje z jeklenko s kisikom. Noro dobro, super fajn, fino ... :)
V oktobru pa naj bi hodila na tečaj potaplanja v Tuheljske toplice. Jeej :)
Uživajte*

2 × ste rekl...:

coconuttize pravi ...

Šet... Pa... Dobr? Ajde, naj mu bo. Sam mi je pa bedno, ker me je nadru, da se furat ne smem po šoli. Kaj pa če ne bi mela druzga za obut? grr:P

enjoy*hug

* Ester pravi ...

Haha :)
če se pa voziš po šoli:P

pa sej ... zaenkrat je dobr, zaenkrat