CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

petek, 7. september 2007

Začetek

Pravijo da je začetek težek.Možno.Ampak ne za use.Komaj sem čakal ta dan ko se nam sezona začne saj napadamo prvo mesto.Kaj reči drugo kot zmagovalni občutek katerega ne bomo kmalu siti.Tako smo začeli z tekmo ob 17.15.Teren je biu proti razmeram dober čeprav deževalo kar močno.No gremo na tekmo.Začeli smo z presinngom in kmalu ugrozili mrežo nasprotnika ampak ni bilo sreče, dokler nism prišel do žoge.Udarec mojega soigralca in dobimo kot.Hitro izvajanje podam Simču on malo počaka mi jo vrne in žoga je začela leteti.Letela je tako dolgo dokler jo ni mreža zaustavila! Prvi polčas 1:0. Drugi polčas se je odprl in Simč je zvišal na 2:0. Kasneje še enkrat žoga v moji posesti en dribling dva- tri koraka v desno in strel v daljši kot.Neobranljivo-3:0! Nato naš kapetan Mičo začuti bolečino v nogi in prišla je menjava,on za Benđota. Tako se je on hitro upisal v strelce.Nato se je odločil trener za zadnje menjave.Nažalost izbrana sma bla js pa Kajzer.Dobro zastopim jutri je še ena tekma.Tako se je izid končal z 5:0(še en gol je dau Uroš) Tako da posljavljam se in kmalu pridejo nove zmage!

2 × ste rekl...:

Nina...=) pravi ...

pa ee.. bravo fuzbalmeni ;)

кαтנα ♥ pravi ...

dada..niso tku slabi te naši fuzbalmeni.. :P hihi..sm me jih pa nabijemo ej..hjooo..nebi o tem.. =P JoKeee :D ja no ej kdaj mate ju3 tekmo???