CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

ponedeljek, 3. september 2007

Turnir

Z zamudo bom opisal včerajšni dan. Ja začeu bom s tem da sem se zbudil ob 10.30 in odšel na računalnik čakat da pride brat domov. Pač napočil je čas da počasi gremo na turnir med vasmi. Vse do začetka turnirja nismo vedeli ali bomo imeli ekipo ali ne. Hvala bogu so se strinjali da nam en lahko gre v ekipo ki je drgač iz Bukovja. Ja tako se je začelo, žreb nam je dolčil skupino z Bizelanci, Gregovce ter mi BREZOVICA! prva tekma je bila proti Bizelanci ki smo jo začeli z vodstvom 1:0(strelec zadetka sm js iz prostega strela).Nato pa se je nadaljevalo z rumenim kartonom ki sem ga dobil, zaradi, ne čakanja na sodnikov pisk. Vredu en rumen nobn problem. Nato so Bizelanci izenačili in je bilo 1:1. Nato smo izsilili prekršek okoli 9m od gola. Pač zgodilo se je zahteval sem da se zid premakne za 5m in zopet ne čakal na pisk. VELIKA NAPAKA saj sem moral iz igrišča z rdečim kartonom! No ja tako smo tekmo pač izgubili z 1:3. Druga tekma z Gregovcami je bila za nas bolša saj smo jih razbili 8:3 (mislim da sm dau 4 golov). tako je napočil čas za polfinale.Spet odličen zadetek iz prostega(seveda js) in vodstvo. Ampak Sušica se ni dala in izenačila ter kasneje tudi prišla do vodstva 4:1.Nato pa ponovni podvig Brezovice in spravli smo na 4:4. Prihajajo penali. Prvi strel za Brezovico izvaja moj buraz žau zgrešen, oni so zadel nato sm zadeu tudi js, kasneje spet oni in nažalost še en zgrešen penal in topomeni da se lahk zborimo samo še za tretjo mesto. Takoj smo imeli mi tekmo z Staro vasjo in vse do zadnjih 5 min vodili 3:0. IZ dveh prostih strelov so zadeli in tako skoraj da ugrozili našo zmago. Seveda nismo se dali in iz ene vzete žoge na sredini naredili kontro in tudi dali gol. Tako se je izid končal z 4:2. Hvala bogu končno naše tretjo mesto. Prvo mesto pripadalo Sušici drugo pa Bizelanci.

0 × ste rekl...: