CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

četrtek, 1. november 2007

Čas

Ja kako beži ta naš čas.Še včeraj sem biu komaj 110cm pa mami use rože pomendral,ateki z žogo uničil use kar je uničujoče, zadeu svoj prvi gol,bratu skriu mobitel,sestri skrival use stvari ka je mela u sobi, zakorakal u prvi razred,dobil svojo prvo modrico in še veliko tega vsega. Danes pa smo se pri nas dobili z ožjo familijo in kaj vidim? Moj brat bodoči oče, jaz ponosen stric, sestra ki tudi ni daleč od njega,sestrična srečno zaljubljena z Davorjem, bratranca en v Maribori študira drugi v Ljubljani, jas se podim za žogo spremljam vsak dan sam o nogometu... Vidim da več nismo otroci da bi lahko vleko brata za rokav pa ga proso da grema skup na igrišče, da use ka bi jaz naredil narobe lahk njega okrivim.Kje so ti časi? Zdaj pa vidim da sem od babic glavo višji z mamicami za pedenj večji z mladino pa tle nekje. Še par mescov pa odločitev kam v svet. Vsaka sekunda hitrjše leti in in ne morem ustavit in se vrnit nazaj. Vse več obremenitve bom dobil use več bojo doma pričakovali jaz pa nevem kdaj se je to use skup zgodilo. Kam bo me pot vodila kaj vse bom probal kje bom to bom vse kmali zvedel. Upam do bo čim več pozitivnega, da bom našel veliko dobrih ljudi,da bo vse šlo približno kot si želim.Komaj čakam da bom stric saj to komaj čakam.Prihaja počasi nova generacija in mi bomo vse bol starejši(jaz mam še malo prednosti:D) Vglavnem veliki brate in Lenka želim vaju srečno in kakšno noč prebujeno z mojim bodočim nečakom ali nečakinjo.

2 × ste rekl...:

Ištvan Ferkeš pravi ...

opa, boško bo atek? svaka čast ... ;)

zuti8 pravi ...

da,da jebeno ja:Dzdej mu je vse oproščeno zka ga ni blo neč na fuzbali:Done je letos naredo svoje