CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

sobota, 6. oktober 2007

B-day

Ja v petek po končani tekmi z simer šampionom sem se odpravil na fešto k Lukeči. Tekma-no comen, rojstni dan-carsko. Fala bogi da obstajajo takšni ljudje kot prijatelček schex ko po mojem prej naštejemo kar nima kot pa ma kar se tiče igric itd.(malo šale). Ja no od njega smo dobili polno torbo plastike. Prvo playstation2 nato eyetoy3, guitar hero in karaoke. Nimam besed razen da je blo noro. No ko imam priložnost teh pet minut na računalniki da dam neki na moj blogič bom izkoristil in se zahvalil schexu za plastiko:D. No gremo dalje. Party biu super na vikendu nekje med trsi lepa hišica z elektriko vodo itd..Res noro.Mel smo TV računalnik fifo 07 play station in use kar si zaželiš.Kaplice je blo tut čeprav sem danes biu deležen treninga ne glede na pou prespane noči.Ja moj prijatelj Lukeč junior si ga je privoščil kar lep odmerek(zato me ne čudi zakaj je wc biu poln).Erik je meu doma probleme za Mateja pa nevem čeprav je že navajen.No karaoke so mi ble najbol fora sploh pesem od Hladnega pirčka samo za taj filing. Vem da pojem grozno al baš mi je blo super. Ena pesem se mi je dopala in sem biu kar uspešen. Ta pesem vam bo tle izpod in kr lepo poslušite:D. (Fala vsem ki ste prispevali v ta rojstni dan(od schexa do lukečovih do nas deležnih:D))Lep viken še vnaprej

2 × ste rekl...:

Ištvan Ferkeš pravi ...

ni kej, ostante še naprej taka deca kot sm jest sam ;)

zuti8 pravi ...

veš da bomo:Psej kdaj bomo pa bli otročji ko zdej:D